Citat:
Ursprungligen postat av Lissi
Nä, Peter jag fegade ur och åkte dan innan...
|
Faktum är att jag fegar nog också... Och åker in dagen innan flyget. Jag får ändå hyfsat med tid där.
OM Theologos skulle komma in i tid, vilket ju kan vara väldigt osäkert, skulle jag ha 3 tim 20 min på mig till avgången. Vilket ju är helt OK. Men risken för försening är nog för stor för att jag ska våga chansa. Hon ska inom Andros på invägen, och blåser det då lite också så är det lätt att hon blir en dryg timme sen. Och då kan jag få problem... Better safe then sorry!
Det är den ena anledningen. Den andra är att jag har hittat ett dubbelrum för en (!) pers för 55 € mitt i Glyfadas centrum. På ett 4 stjärnigt hotell! Med Amerikansk frukost i priset, vad nu det innebär. Tre kvarter från där jag brukade bo förut! De rear väl kanske ut rummen så här i slutet av säsongen för egentligen skulle det vara äckeldyrt...!
Så jag tar nog kanske Theologos dagen innan så jag kommer till Glyfada så tidigt som möjligt och kan ha en liten nostalgitripp där.

Catten kommer in någon timme senare... Får se hur dags jag orkar gå upp...
Citat:
Ha en alldeles underbar tid på Tinos, jag är bara DJÄVLIGT  avundsjuk!
|
Tack, det tänker jag ha...

Men du behöver väl inte vara avundsjuk!? Du har ju precis kommit hem därifrån! Du är dessutom säkert snart tillbaka igen...

Jag bara avlöser dig med bevakningen av vår

ö...
Jag var och handlade sista gången före resan idag. Måste ju ha mjölk till kaffet... Köpte också ett dubbelpaket med knäcke och 2 tuber Kalles till Nikoleta.

Så nu MÅSTE jag ju söka upp henne så fort som möjligt när jag kommit dit!

Det ska bli spännande att packa knäcke i resväskan så det inte bara blir smulor av det. Det har jag aldrig testat förut.