Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-17, 08:04
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hemma från Tinos

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Visa inlägg
Tyckte jag kunde bjuda på det trots att jag inte känner henne. Jag kanske säger att det är från dig...

Men ett hus i hamnen på Tinos är nog inte billigt. Inte ens om det är ett renoveringsobjekt och som den Grekiska ekonomin ser ut nu. Tinos är nog en av de få öar som inte kommer att drabbas i någon större omfattning av problem pga ekonomin eftersom Kyrkan drar så mycket folk. Och så är det är relativt nära till fastlandet. Alltså attraktivt. Jag vet att husen på Tinos redan nu, sedan många år, är väldigt dyra. I nivå med Svenska priser eller t o m dyrare. Men jag ska kolla och se vad jag kan få fram. Det låter rätt intressant det där du säger med dig och Claes på Terrassen...

Du kan ju säga till Nikoleta att jag har dåligt samvete än för att jag inte tänkte på kaviar!..fast det hade inte passerat för tuberna är större än 75ml

Jag var vid Tinos Home Estate flera gånger och tittade på huspriser i skyltfönstren, men de var på "husvisning" alla tre gångerna jag var där så jag kunde inte komma in och sondera terrängen om liten lägenhet i Chora. Men de alster de hade i skylten var svindyra!! Även renoveringsobjekt i Dio Chorio som ex. Det fanns en ruin i Kardiani också ledig och den var ju inte gratis den heller

till sist...Du får hur många öl som helst bara varannan är ägnad mig

Lissi
Svara med citat