Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-17, 17:51
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hemma från Tinos

Citat:
Ursprungligen postat av Marianne Visa inlägg
På dagarna vill vi ut och se oss omkring och där har vi också varit tacksamma för alla fina upplysningar du har kommit med om Volax, Kardiani, Gainnaki, Pirgos osv. osv. osv. (listan kan göras lååång). Stort tack för det och ha nu en riktigt skön semester på Tinos. Jag tycker Peter borde få livslångt gratis boende på Tinos, som har fått oss andra dit. Den kampen var faktiskt ganska seg...
Instämmer till fullo!!!! En härlig gest Peter som Du gjorde, bjöd in Claes och mig till Svedala några mil från LUnd och kom med kartor med alla bra tips inringade samt MASSOR av muntlig info!..Jag vet att Du sa "Kommer man snett in på Tinos så gillar man nog inte ön, men kommer man rakt in så blir det en ö man vill tillbaks till" Tänk, det blåste kopiöst vår första dag på Tinos det värsta jag varit med om nånsin i Grekland....Claes och jag gick ner till byn och satte oss på ett Gyrosställe och beställde gyros och Mythos, Vi satt på gatan och folk hukade i blåsten(som var varm)...Jag sa till Claes: Tro det eller ej men JAG har i alla fall kommit RAKT in........och 5 resor på 26 månader senare så är känslan för ön ÄNNU större....

Peters fina gest har jag velat ge vidare så jag har plockat till mig 3 extra kartor hem.....och är helt säker på att Peter gör detsamma!!

Lissi - tyvärr inte åter på Tinos förrän 18 april 2011
Svara med citat