Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-31, 18:53
Mindi Mindi är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005
Standard Sv: Hemma från SAMOS - många foton!

Tack!!!!
Jag vet inte om jag får dela med mig utav denna länk men jag har gjort en liten film med sånt vi filmade, lite foton samt förståss grekisk-taverna-musik om du eller någon annan vill titta:
http://www.youtube.com/watch?v=LLmr4XcGZHU
Roligt med lite musik och rörliga bilder också.

Jag läääängtar verkligen tillbaka till SAMOS! Vi funderar som bäst på var vi ska åka nästa gång.... jag åker hemskt gärna tillbaka till SAMOS och det kommer vi att göra också men nästa resa blir nog åt annat håll men Samos finns kvar och vi kommer "snart" tillbaka igen.

Citat:
Ursprungligen postat av KristinaE Visa inlägg
Hej.

Tusen tack för att ni delat mer av era bilder. Nu blir längtan tillbaks till Samos ännu mer påtaglig. Vi har har varit på Samos 10 gånger, men aldrig bott i Votsalaki någon gång. Bara varit där några timmar. Däremot så har vi alltid tillbringat en dag i Kookari, som är en trevlig by. Även om vi har varit så många gånger på Samos så finns det alltid något nytt att upptäcka, vi brukar hyra bil och åka runt lite på måfå, men även haft bestämda resmål runt på ön. Vi är alltid 14 dagar så vi dels hinner slappa vid poolen/havet men också bila lite. I år blev det Kreta i 14 dagar och nästa år Naxos i 14 dagar.

Häls Kristina
Svara med citat