Ämne: Blåst!?
Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-08, 19:52
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Blåst!?

Citat:
Ursprungligen postat av Mitased Visa inlägg
Är spänd på att se hur mycket kisse minns av mej, har inte sett honom sedan 11 nov.
Det beror nog väldigt mycket på hur nära kontakt ni hade innan. När du var där. Katter HAR ett långt minne har jag märkt av egen erfarenhet...

Jag hälsade på mina gamla Pischar i höstas. Då hade de inte sett mig på 4 år! De var lite avvaktande precis när jag klev in genom dörren, utan Matte, men de sprang inte undan som de gör för en okänd människa. De kom strax fram och "hälsade" och sniffade... Jag luktar ju andra katter numera... Och det tog 5 min så satt den ene i mitt knä...

Så att de kommer ihåg någon som varit snäll mot dem tror jag är ställt utom all tvivel. Fast det är märkligt att de kommer ihåg vissa saker... Det man säger till dem att det är förbjudet verkar gå helt förbi... Där klickar tydligen minnet...

Lycka till med din import. Hoppas bara att du ser till att han är kastrerad. Du vet väl att katterena i Grekland är en annan "gren" av kattsläktet än våra katter här hemma. Och att dessa helst inte ska blandas.

Mjauuuu
Svara med citat