Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-14, 23:00
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Air Berlin och Fuerteventura

Citat:
Ursprungligen postat av carjoh Visa inlägg
Så då har vi bokat hotell, det blev Stella Paradise Villas. Kollade runt på så många sior, svenska - engelska-tyska att man till sist blev helt snurrig i huvudet. Blev ett bra pris - nedsatt. Velade fram och tillbaka om all inclusive eller inte men kom fram till att prisskillnaden blev för stor och så ville vi ha lite restaurangbesök.

Ska nu bara boka bilen också.

Angående boende så kan man bli hur kluven som helst. Någon höjer hotellet till skyarna och andra tycker att det är värsta stället. Detta har fått 4 * på någon sida och 3+ på en annan så vi håller tummarna att det iallafall blir okej.

Mer tips emottages gärna!

En bedömning av hotellet kommer sedan!
Var inne och kikade på hotellet på nätet. På bilderna ser det ju jättefint ut, och dessutom med ett väldigt centralt läge.

Visst är det så att folk har väldigt olika uppfattning om hotellens kvalité. Givetvis beroende på olika smak och tycke, och inte minst olika förväntningar. Därför är jag ganska försiktig med både att ge och ta emot råd om boende.

Vi åker den 24 jan på 2 veckor med Solresor. Bor då på ett betydligt enklare (men väldigt centralt) ställe, Jandia Luz. Vi är vana vid att bo mycket enkelt i Grekland, så detta är en standard som är högre än det, och helt OK för oss. En enkel allinclusive ingår. Något som vi normalt inte vill ha, men här med så lågt pris att man ändå kan gå ut och äta en del kvällar, men ha frukost, lunch och dryck bekvämt på dagen.

Jag uppfattade att ni åker först i slutet av februari. I så fall hinner jag kanske återkomma med en liten rapport och om namnet på restaurangen som jag nämnde innan ni åker.

Mats
Svara med citat