Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-16, 22:28
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: Resa till Grekland 2011

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
varför tvekar jag...transfern...dags att följa mitt hjärta tror jag.
Theresa, låt inte transfern hindra dig! 2007 hade jag plötsligt chansen att åka till grekiska övälden efter några års uppehåll. Jag ville absolut se min favvoö Amorgos, men också en annan favorit, Oia på Santorini. Men jag hade bara en vecka på mig!
Jag tog flygstol till Santorini, följde med till Honeymoon eftersom det var dom jag såg först när jag kom ut. Tillbringade några timmar hos dom och åt lunch där. Dom körde mig till färjan vid 4-tiden...färjan till Naxos, från Naxos tog jag Skopan till Amorgos. Jag var på Amo i 5 dar, tog sen en snabbfärja till Santo som tog 2 timmar. Jag hann alltså med Oia också på min vecka. Amorgos har mysiga gränder, Katapola, Egiali och Chora, men också de byar som ligger ovanför Egiali. Oia på Santo är såååå mysig med otroligt söta gränder och världens mest berömda solnedgång.
Nu drog det iväg här, men vad jag ville säga var ju...låt inte transfern hindra dig, men ta reda på vilka färjor du har att välja på och var på hemreseön en dag innan du ska åka hem så du inte behöver oroa dig för inställda färjor!!

Yanna
Svara med citat