Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-21, 20:30
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: God mat på Kreta

Lissi, Jag har bara varit på Mesostrati en enda gång..i oktober..och det var bra där, i Parastratimas klass, men jag glömde bort stället helt enkelt, vet inte heller varför jag bara varit där en gång eller varför jag glömmer bort det, jag vet att det är musik väldigt ofta...varje vecka tror jag, iaf nu på vintern.

Jag har varit på Stavros också, men åt bara en omelett den gången, svårt att bedöma utefter det..
Agrimia är bra. Jag har ätit där en gång o maten var god...meze...men inget som stack ut från andra ställen, utom att det är vita dukar o riktiga vinglas där.
Fast det är ju inte nödvändigt att sticka ut heller...alla ställen jag nämnt har lika god grekisk mat, sen skiljer det ju lite på atmosfären på de olika ställena. En del kanske uppskattar en bouganvilla eller vinranka som inramning...lite romantiskt, andra väljer efter andra saker, maten är ju bara halva födan
Personligen väljer jag gärna de superenkla ställena, med rickiga stolar o alldeles för små bord på trekvart, det är MIN favoritatmosfär! Fast det beror på tillfället o vad man är ute efter. Jag tror det är svårt att ringa in ett favoritställe som passar alla, jag har nämnt en del av de som faller mig på läppen...har säkert glömt nån.

Yanna
Svara med citat