Sv: aegean blue vacations
Du har helt rätt Karin jag skulle inte ha stormat in på det sättet jag gjorde, jag kände att jag bara ville posta ett svar så snabbt som möjligt och tänkte inte ens på att fylla i info om mig själv. Och jag ska tänka på det i framtiden.
Anledningen att jag kom in på det här sättet är att jag blir alltid lite upprörd när folk dömer pga förutfattade meningar. Inläggen verkar vara baserade på personliga åsikter och inte på erfarenhet eller fakta.
Visst man läser om folk som blivit lurade på pengar när de köpt timeshare så det har kanske inte det bästa rykte, men betyder det att alla är dåliga? Jag menar, innan jag började resa med Aegean Blue så reste jag med charter och några gånger var jag ordentligt missnöjd med standarden på rummet och att vi inte fick som vi beställt, och jag vet att många har erfarat samma, betyder det att charter är lurendrejeri?
Sen kan jag också tillägga att denna typ av verksamhet finns i Åre( Holiday Club) och det verkar ju vara ok. Sen finns det också hotellkedjor som Hilton och Sheraton som sysslar med exakt samma, är dom företagen också oseriösa?
Som sagt anledningen att jag skrev i första hand och denna gång är att jag personligen är väldigt väldigt nöjd med AB och vill gärna berätta det. Sen tycker jag att de som aldrig haft någon erfarenhet alls av detta ska få en chans att bilda en egen uppfattning och inte bara lyssna negativt på folk som aldrig provat, på riktigt.
Jag måste ändå berömma dig lite Karin, du verkar inte ha någon personlig erfarehet av detta, du vill gärna vara lite skeptisk, men ändå har du ett öppet sinne och det tycker jag om( du får gärna rätta mig om jag har fel).
Stefan
|