Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-03, 18:58
C@nnys avatar
C@nny C@nny är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Venia studio i Lassi

Citat:
Ursprungligen postat av Bengtsson Visa inlägg
Tack, Conny!
Det blev den i huvudbyggnaden, det visade sig att det var med balkong så jag slog till. Det kommer att bli jättebra.
Vilket är ditt favoritställe, du skrev att du brukar bo i närheten.
Anette
Hej Anette!

Grattis! Jag kollade in hotellet på hemsidan, och det så ju trevligt ut med fin utsikt mm.
Vi ska bo på Irini som ligger lite snett ovanför ert hotell. Vi bodde där senast 2009. Jag kan inte säga att det är ett favorithotell, men det ligger bra till i förhållande till Argostoli. Hotellet är bra, det är 2-rumslägenheter, och har fin utsikt, då det ligger ganska högt upp. Nackdelen är väl just backen uppför, men jag har varit med om betydligt värre. Det blir också en bit att vandra när man ska till Makris & Platis, men det är ju bra att röra på sig efter all mat & dryck . Vi har även fri tillgång till hotell Sissy´s pool.
Av alla hotell jag bott på i Lassi så var väl Liberata det finaste, men mördarvägen upp till hotellet är alldeles åt fanders ...
Bäst har jag nog trivts på hotell Silo bredvid Thalassa. Jag har bott på ett par bottennapp oxå, både i söder och på norra sidan, men de kan vi glömma ...

När ska ni resa ner?

//Conny
Svara med citat