Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-10, 23:46
malou malou är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Skulle du hjälpa med solkräm? (Ensamresenär.)

Citat:
Ursprungligen postat av moelv Visa inlägg
På enklereliv.no får man kjøpt noe som kalles kremsmører, den har langt håndtak slik at man kan smøre seg selv på ryggen. Har prøvd den og den fungerer bra.
Tskk for tipset, det er jo et produkt jeg har fundert på å finne opp selv! Man får jo ideer i nøden ...en gang i tropisk strøk, da strømmen gikk og man badet bokstavelig i sin egen svette om natten, 'oppfant' jeg et mobilt myggnett, sammenlegggbart og veldig smart. Det tok maaange timer å finne en smart løsning. Men akk, andre hadde tenkt samme tanken før.

Men altså, jeg ville kanskje bli litt sjenert om en fremmed tilbø seg å smøre ryggen min. Ville sikkert se det an. For tiden brukes en slags oppvakstkost, for vask av kopper og dess like - med avtagbar svamp, et godt hjelpemiddel. I tillegg har jeg skaffet meg, etter råd fra en ekspeditrise på Clas Ohlsen, et redkap som er ment til å ta bort dugg fra innsiden av bilens frontrute. Ikke prøvd ennå. Vaskekosten er ypperlig. Men folk stirrer jo litt når det er tid for påfyll av solfaktor.
Svara med citat