Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-13, 00:08
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: 8 dagar vilka öar

Själva resdagen kan bli lite tuff eftersom den är lång. Men peppa barnen att det är ett äventyr så löser det sig nog... Och man kan sova lite på planet osv...

Naxos låter tämligen perfekt för er. Bra stränder, en trevlig stad som man kan strosa omkring i, oftast bra mat och trevliga människor... Och vadå hela vägen? Naxos är nära! Det är bara ett par timmars skillnad. Och har ni tur kan ni kanske hitta en färja som är framme före 23.35.

Andros låter inte som ett riktigt bra alternativ för er! Det är ingen bra barnö och det kan blåsa rätt rejält där. Visst finns det stränder, god mat och trevliga människor där också. Men nog inte den typ av strosande och nattliv som jag tror ni vill ha. Naxos hamnpromenad på kvällen är rätt rolig!

Naxos BLIR bra för er. Och där kan barnen säkert hitta lekkamrater på de fina sandstränderna medan mammorna ligger i sina solstolar med en kall COLA i handen och håller koll på dem...

Lita på era vänner. I alla fall i det här fallet. Det ni måste fundera över är om ni ska bo i Naxos stad eller i Prokopios / Agia Anna där de bästa stränderna är. Det är inte långt dit och det går bussar rätt ofta. Jag har för mig bussen tar drygt 10 min dit...

Åk. Njut. Naxos blir perfekt för er.

Peter
Svara med citat