Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-28, 17:24
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008
Standard Sv: Utflykt ett par dagar på Kreta -vart ska vi?

Vår erfarenhet gällande Relax är att de inte är att lita på gällande bokningar. Bokade en studio i Mars vilket de bekräftade var ok. Hörde av mig eftre nån vecka för att kolla att allt stämde med bokningen. Fick skriva vid tre tillfällen innan de svarade. När de väl svarar meddelar de att den jag blivit lovad visst blivit bokad till en en annan familj. De erbjuder mig en annan (mindre studio) vilket jag till slut, med viss dålig magkänsla, tackar ja till. Några veckor efter det skriver de till mig att jag måste bekräfta om jag vill ha studion (vilket jag redan gjort) för annars hyr de ut till någon annan. Jag skickar ytterligare en bekräftelse och får svar att tyvärr är studion nu uthyrd eftersom jag svarat för sent (mindre än 24 timmar senare), vilket jag absolut inte har gjort. Jag skickar då en kopia på hela vår mejlkonservation och får till svar att vi ändå inte kan få något boende... Undrar bara varför det är vi som står utan boende och inte de som fått studion felaktigt. En seriös hotellägare skulle naturligtvis kontakta de andra gästerna, förklara misstaget och låta oss, som bokat först och har det på papper, behålla boendet. Men icke... Grrr Fick i alla fall ett boende på Yorgos, vilket känns betydligt mer seriöst!

Senast redigerad av litentuva den 2011-05-28 klockan 17:37.
Svara med citat