Sv: Ospecificerad restresa
Precis detta har jag varit med om en gång. Jag reste ospecificerat till Rhodos med Spies (detta var ganska länge sen). Jag kom ner sent på natten och blev inkvarterad på ett litet omodernt hotell med en annan kvinna. Vi var i samma ålder men där slutade likheterna. Det fanns en liten dubbelsäng ca 130 cm och där skulle vi båda kampera ihop. Hon visade sig vilja sova naken till min förskräckelse. Det var så varmt sa hon. Jag föreslog att vi skulle betala för klimatanläggningen som fanns. Det tyckte hon var onödigt. Jag tyckte det var väldigt obehagligt att ligga så nära en naken kvinna.
Nästa dag frågade jag om det fanns möjlighet att byta rum men det fanns det inte. De fyllde inte på toalettpapper på rummet eftersom vi åkte ospecifiserat. Efter att denna kvinna varit på toaletten var pappret slut varje gång. Jag föreslog att vi skulle turas om att köpa papper men det ville hon inte. När hon kom hem sent på natten så luktade hon både det ena och det andra. Dessutom släppte hon sig i sömnen, vilket inte var så trevligt när hon var naken och hade rumpan mot mig. Det var inte trevligt. Hon duschade inte så många gånger under veckan heller. Vi delade förstås kylskåp också och hon fyllde inte på så mycket även om hon hela tiden åt det som fanns.
Jag har hört om ensamma kvinnor som haft tur att hamna med likasinnade men det hade inte jag så jag åker aldrig mer ospecifiserat där jag kan hamna med någon okänd.
Hälsningar H
|