Sv: aegean blue vacations
VARNING FÖR AEGEAN BLUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kollar in här efter att ha Googlat företaget ett år efter att jag köpt paketet med min (tidigare!) flickvän. Jag är helt enkelt nyfiken på att se vad som sägs om skitbolaget på nätet.
Jag ser även att representanter för Aegean Blue skapar användare här för att prata gott om Aegean Blue, nu senaste som två nyregistrerade medlemmar som låtsas diskutera för att på så sätt luras att det finns något seriöst med företaget. Så jag gör detsamma och skapar en användare för att säga vad jag tycker om Aegean Blue och för att varna er andra.
De är extremt manipulativa. När ni blivit övertalade att följa med till deras kontor, fått varsin drink eller fått fejkpriset i början bara som lockbete så känns det i princip som att du sitter bland kriminella och vågar knappt säga nej. Säljarna man mötte först var duktiga men allihop är falska in i själen och gör allt för pengar. Säger du nej så blir det en ytterst obekväm atmosfär. De är lika falska som vissa nyregistrerade användare här inne på forumet är. De drar sig inte för något och deras metoder får dig att kräkas i slutändan.
Jag kan inte säga hur viktigt det är att säga nej till detta extremt oseriösa företag.
Jag kan säga att köpet av paketet som bieffekt ger mer än mindre pengar i plånboken - det krossar förhållanden.
Jag kan så här i efterhand säga att jag gärna betalt 27 000 till vad som helst där hon inte var inblandad för att det inte skulle utvecklas som det gjorde efter köpet av resan.
*** VARNING!!! *** VARNING!!! *** VARNING!!! *** VARNING!!! ****
Och en extra varning: Skapar ni på Aegean Blue fler fejkanvändare av detta slag för att slå i folk lögner ska jag personligen ägna min tid åt att ta positioner i sökmotorerna på erat varumärke och skriva en riktigt lång redovisning av hur jävla okänsliga, oärliga och giriga ni är. Och ni ljög t.o.m om ångerrätten så där är man rökt ändå.
|