Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-16, 00:49
ENIACs avatar
ENIAC ENIAC är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Sv: Naxos om en vecka?

Nu fick jag svår abstinens på grund av ditt foto! Ska bli så skönt att komma iväg, även om Agios Giorgios inte tillhör favoritstranden så är det ändå nostalgikick att se fotot

MEN jag måste spy en hel del galla över Airtours. Senast jag åkte med dem var 2005, och jag tänkte "aldrig mer". Men nu snubblade jag över billiga enkelbiljetter, nerresa 999:- och hemresa 799:-, för två veckor (ToR skulle kosta 2999:-)
Skitbra, tänkte jag, men kanske lite för bra för att vara sant? Dubbelkollade och trippelkollade att priserna verkligen stämde, och det gjorde det. Så jag bokade och betalade (man hade 15 min på sig att betala, annars annulerades resan) för nerresan. Köpet gick igenom, allt var bra, tills jag skulle boka hemresan. Helt plötsligt så kostar den 2699:-!!! Hur kan de höja priset så?! Dessutom hade de ändrat ToR-biljetten från 2999:- till 3399:-. På några minuter.

Så nu sitter jag här med två enkelbiljetter till Santorini den 23/7, men ingen biljett till hemresan den 6/8. Är det ett tecken, tro?

Har scannat igenom varenda flygbolagssida, och jag hittar inget billigare än att köpa två ToR med Airtours... vilket inte känns så lockande.

Jag blir så TRÖTT
Svara med citat