Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-19, 14:05
Wehou!s avatar
Wehou! Wehou! är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009
Standard Sv: Agios Gordis - Alexandra Natalia apartments

Citat:
Ursprungligen postat av cajsa Visa inlägg
Vi slog till på Alexandra Natalia bungalows. Det känns lockande med 55 kvm och en stor balkong med panormautsikt. Det är bara att hoppas att man pallar att ta sig uppför backen

Hur brant är backen förresten, är det brant och slingrigt att köra moppe? För jag antar att det bara är den vägen som leder vidare ut från Agios Gordis.
Hej, är nyss hemkommen från Agios Gordis. Bodde nere vid stranden men gick mycket upp med kameran längs vägen som går förbi där du kommer bo. Nu vet jag inte exakt vart ditt ställe ligger, svårt att se från de bilder jag hittat på nätet. Men jag vet på ett ungefär vart det ligger och vägen upp dit är inte så extremt brant, men den går ju uppåt i alla fall. Kan du hyra moppe så gör det. Det är smidigare att ta sig upp på så sätt, även fast jag själv inte tyckte det var så extremt jobbigt att gå den biten. Vägen är inte så slingrig utan det går bra att åka där. Det är inte förrän en bit bortom ert ställe som den börjar slingra sig lite tvärare.

Att gå ner till den centrala delen av "byn" tar väl kanske 10 minuter från ert hotell. Lite kämpigare tillbaks, speciellt om ni handlat lite saker att bära också.
Svara med citat