Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-04, 17:31
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mikke till Karpathos 11 september.....

Hej hopp !!
Har fatt lite span pa biljett fran Rhodos till Stockholm nu till sondag. Funkar det, sa tar jag faerjan fran Karpathos nu peau torsdag och far tvenne naetter pa Rhodos.Sen blire vel buss eller tag fran Stockholm te Kallsta, antingen pa sondag eller mandag. Har jag tur far jag bo over hos Fellmans..........
Idag kom Rolf forbi pa Garden Villa, han fick mitt sista Lofbergs Kaffe-paket, for han blir kvar nan vecka till. Han funderar peau att ta en svaeng till Karlstad, ety han koper antikviteter peau Naetet och det finns tvenne bra auktionsfirmor i Karlstad, plus att han har gratis nattlaeger hos mej....... Det har blivit lite logistiskt samarbete mellan oss, sa kanske far vi ta och registrera oss som Vendel&Overstrom, antikvitetshandlare.....
Hursomhelst, efter ett par uppiggande kaffekoppar togo vi tvenne gamlingar och slaepade bort alla palmblad och sagade ner dess gula frukter, efter begaeran av Svetlana, som staedar pa Garden Villa. Frukterna som finns i maenger, skraepar ner nat forjaevligt.....men nu aer dom nedsagade for denna gang.
Av tandlaekarn har jag inte hort mer aen ett sms om att min krona kommit, sa nu brinner det i knutarna om kronan ska hinna saettas in i munnen min......Jag far knalla upp naer jag kopt biljetten.......
Sen var det teckningen som skulle bli klar innan jag stack. Det far bli ett par timmar i eftermiddag, sa kanske jag hinner, annars far den folja med hem. Yannis far gora iordning Minas gamla moppe, sa har jag en egen naesta gang jag kommer ner......
Fick ocksa kontakt me tandlaekarn och ska dit for att fa min krona ditsatt imorrn 13.39 (?).....han behagar skaemta, den gode dentalkirurgen.....
Svara med citat