Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-25, 18:19
IRSAs avatar
IRSA IRSA är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Hjälp! Vart ska vi åka?

Citat:
Ursprungligen postat av emmaopeter Visa inlägg
Rhodos: Efter att ha kollat på bilder så känns inte Rhodos stad jättelockande, känns lite som South Beach i Miami med alla stora hotellkomplex och därifrån kom vi nyss.. Men som vi har fattat det så är det den nya delen av stan? Det kanske går att bo i den gamla delen?

.
Hej.
De bilder ni sett med stora hotellkomplex, som du pratar om måste vara dom som ligger utefter stränderna. Det finns mindre hotell på gatorna strax innanför "yttervägen". Jag har legat på ett väldigt bra lägenhetshotell som heter Annapolis, Ett hotell med pool, restaurang och väldigt trevlig personal. Där har jag vart 3 ggr, förra året låg jag på Esperia, också ett bra hotell (men lyhört), men mer ungdomar, vilket gör att det kan vara lite mer spring i korridorerna sena kvällar och tidiga mornar I år ska jag prova ett annat hotell som heter Carina, hört både "bu och bä" om det hotellet, så det ska bli spännande o se vad det är för nått.

Det är lätt att ta sig ut till lite finare stränder, neråt Kallithea-Faliraki på östkusten är det mer sandstränder än på västkusten. Bussen tar er dit på en liten kort stund. Bussar går kors o tvärs, o billigt är det
Irene

Senast redigerad av IRSA den 2012-03-25 klockan 18:25.
Svara med citat