Kan inte förstå att en del inte gillar Santorini.. Men det är deras huvudvärk. Alla gillar så olika..
Har varit på santo flera gånger i veckor i sträck. Och kan bara säga att man får en tår i ögat varje gång man åker därifrån.. Har varit där i juni , juli , augusti, september. Gillar väl Juni själv mest , då det är lite mindre folk .
Men är man i Fira så spelar det ingen roll kommer båtarna in så fylls hela Fira och Oia. Santorini är och förblir otroligt bildskön alla foton man tar om och om igen är så underbart vackra oavsett om det är på dagen eller solnedgången. Att det skulle vara hektiskt vid solnedgången är inte sant.. Men man måste ju givetvis välja rätt matställe i tid .. Har du inte varit där åk dit.. Bo i Kamari eller perissa det blir mycket billigare. Hyr bil eller åk buss till fira o oia. Men det finns så otroligt mycket att se än Fira och Oia.. Köp guiden här det gjorde vi första gången innan vi åkte.. Följde den ganska bra och sen dom andra gångerna har vi tagit på resten och vi är inte ens färdiga än med allt man kan se.. I år åker jag själv med mina 2 killar på 10 - 8 år.

Dom längtar som bara den var där med dom för 2 år sen.. Vi har varit på andra grekiska öar men denna gillar även dom bäst.. Och så känner vi några där nere så vi bokar boendet själva till lite billigare pris.. Men vad jag vill få sagt är att Åk.. Ta en eller två veckor och hyr bil och till helt enskilda stränder upplev santos vackra sidor.. För dom finns det är bara en del som missat dom..