Jag får antagligen på pälsen för detta inlägg, men när vi var i Parga häromåret och tog en båttur till Paxos så var det 4-6 ryssar ombord och det trodde absolut att de ägde båten

De förde liv, bredde ut sig på massor av säten och en rysk madam la sig som en utvikningsflicka i fören med sina modiga 100 kg och skulle plåtas i sin bikini precis framför öppningen till den fina grotta vi hade hoppats på att få se....det var omöjligt att få en bild utan att hon var med...
T o m kaptenen var upprörd utav livet de förde...
På Tinos förra året fanns också ett gäng som på samma sätt trodde att de ägde serveringen vid Ag.Fokiasstranden och en del av själva stranden.
Om man är glad och skrattar är väl ok men de hörs verkligen HELA tiden och kör med serveringspersonalen på ett sätt som inte ser trevligt ut och som i alla fall inte LÅTER trevligt. Sen kan de ha hur mycket pengar som helst och är säkert jättebra kunder för alla i turistnäringen, men särskilt kul att ha nära om man söker lugn och ro var inte dessa.
Jag kanske bara har haft otur, men om de är lika högljudda i år så hoppas jag att de inte bor hos Nikoleta i alla fall

Där bodde ett ryskt par när jag var där och man kan ju bara konstatera att man hörde när de var hemma
SJÄLVKLART är dessa bara dåliga representanter som just jag råkade på och det var förhoppningsvis bara otur. Det är många turister från olika länder som inte visar hänsyn inte bara dessa ryssar. Det handlar förmodligen bara om "kulturkrockar."
Lissi - som själv försöker visa hänsyn när jag är ute och reser.