...nja,sa mycket fixande blir det egentligen inte, jag aer mera s.a.s till hands, naer det kniper....Igar t.ex, sa gick jag over alla (naestan) kranar pa Garden Villa, for det aer mycket kalk i vattnet och det stannar i kranarna som blir svara att vrida alltefter....Sen var mykke folk ur familjen daer, Andreas och Maria, deras dotter Sophia, Marias foraeldrar Minas och Sophia och deras andra dotterdottrar,vars namn jag glomt.....Sen satte Andreas och jag upp en ny skylt vid infarten till Garden Villa och sen bidde det inte mer jobbat den dan....

Jag vaentade mest pa att min tandlaekare skulle ringa och slutligen gjorde han det, men han hade fatt tjall pa vattnet, sa det bidde inget tandlagande den dan....Vi far hoppas pa att han tar hand(tand?)om mej idag.....
Just nu aer jag nere pa Zephyros och ska forsoka betala via dator lite raekningar hemmavid.....
Just nu aer det inga barn som stojar runt poolen, men istaellet aer det nan annan som kor med en motorsag, haha......
Jo, forresten, idag fick jag dambesok. Det var tre norska damer som kom forbi for att kika pa den nya poolen, och da fick jag bjuda pa svenskt kaffe och lite musik, det var trevligt!!
Mikke