Citat:
Ursprungligen postat av Eureka
Da har jeg begynt å regne timer til ankomst Kreta sent torsdag kveld; går og surrer og vet ikke helt hvor jeg skal begynne med pakkingen.. 
Er det noen av dere som befinner dere på Kreta nå som har lyst å gi en liten status fra stedet? Været ser ut til å være bra, stemmer det? Kjølig om kveldene og morgenene? Vi skal leie sykler og tenker å prøve å komme oss ut fra morgenen av.. Hvordan er det med badetemperaturer?
Vi skal bo i Agia Marina; begynner det å være en del åpne restauranter og litt folk nå etterhvert, eller?
Mvh Eureka 
|
Vädret är fantastisk just nu, till och med jag har plockat fram kjolar och sandaler

Eftersom jag passerar genom Agia Marina dagligen så vet jag att byn har vaknat till liv efter vintern och att tavernorna har öppnat. Tyvärr är min absoluta favorit, Uncle Tom's, igenbommad och stängd då ägarna flyttat tillbaka till Kosovo

I havet har vi haft runt 20-23 grader och helt badbart enligt turisterna. Dagstemperaturer på 25-30 grader med svala kvällar (14-18 grader) och nätter. Grekerna klär sig varmt och turisterna går i shorts.
Välkomna!
//Kikh