Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-05, 18:53
10581nilsson 10581nilsson är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010
Standard Sv: Första gången på Kreta

Citat:
Ursprungligen postat av Stomatol Visa inlägg
Tack! Kalimera har nog bättre koll än google. 1-2h borde väl då bli strax över 1h eftersom det är lågsäsong (avd. för önsketänkande kanske ).
Frapé ska drickas lååångsamt, enligt Kostas som övertygade mig om att det var gott, så ska man dricka i ungefär samma takt som isen smälter. Men det klarar jag aldrig, alltid massor av is kvar när jag är färdig. Och glöm inte att den smakar olika beroende på vem som gör den, alltid ett (angenämt) problem när jag kommer till ett nytt ställe.
Nu kom jag på en till fråga(undrar om det behövs en ny tråd, men jag provar här):
Tips på bästa Gyros-haket i Gerani? Med betoning på hak Ni vet dom där små ställena som bara har ett par bord. Vi kommer att bo på Lito Beach i Gerani, men ställen i Platanias mottages även det med tacksamhet.
Vi har bott på Lito Beach åtskilliga gånger, detta har kommit att bli "vårt" lilla paradis! Kan bara gratulera till ett bra val! bra mat och trevlig personal som gör vistelsen till en höjdpunkt! Ha en bra vistelse! 10581nilssson
Svara med citat