Hej.
Det var ett tag sen vi var där sist men hörde av bekanta som var där rätt nyligt och inget hade egentligen förändrats så jag drar mina iakttagelser.
Det lilla tåget går fortfarande från Platanias om man samtidigt vill se lite apelsinlundar mm. Faktiskt en fin tur fast man känner sig som en tvättäkta turist

vilket man ju är

Inträdet brukar ingå i tågturen. Annars kan man göra upp ett pris med en taxi för dit och hemtransport. Kolla också om det går någon särskild tur från Geo. Väl däruppe är det varmt och som tidigare talare sa, lite ont om skugga. Mycket lätt att bränna sig då man susar ner med fart i vattnet. Ett eget parasoll som skydd är bra och ta med en rejäl matsäck och skippa serveringarna där som inte var någon höjdare, det finns fina gräsmattor där man kan ha sin picnic. Har för mig att dom tog extra betalt för solsängarna. Dessutom köer till allt ätbart. Jag tror också eran son kan åka det mesta och säkerheten är hög. Dom har vakter både uppe och nere vid rutchbanorna. Hoppas ni får det härligt under eran semester

Myssa som har 2 månader kvar...