Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-21, 22:53
Ponika Ponika är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011
Standard Sv: Bästa matstället på Naxos?

Citat:
Ursprungligen postat av Katitzi Visa inlägg
De ställen som vi tycker var bra förutom To Elleniki som du redan fått tips om är Oasis (nästan bredvid Meltemi) och Sarris. Sarris ligger på den lilla gågatan mellan huvudgatan och hamnen, mittemot Waafle House. Först tänkte vi: detta är väl värsta turistfällan, men de har bra och BILLIG mat! Vi återvände dit tre-fyra gånger.
Är du sugen på italiensk mat kan jag rekommendera pizzerian snett mittemot Meltemi, tror den heter Susannas.

Nu gör jag själv det som är lite tråkigt, jag rekommenderar några restauranger när det finns så många som försöker överleva! Så jag säger bara...botanisera själva bland alla ställen!

Katitzi
Skulle just skriva Oasis, en av ägarna är en svensk tjej, väldigt trevliga och god mat. Sarris däremot testade vi i onsdags för första gången. Vi tog en enkel rätt och vi fick vänta i över en timma på maten Man trodde lixom hela tiden att maten skulle komma..Tillslut frågade vi hur det går med våran mat...eh jo den är på väg. Då fick dom väääldigt bråttom att slänga ihop våran rätt. Jag påpekade att vi fått vänta i över en timma o räknade kallt med att få liiite reducerat pris, men nehe, det fick vi inte. Känns lite trist att bli bortglömd som gäst. Men för att vara rättvis, så var maten god. Sen har vi Trata som ligger nästan längst bort på St Georg stranden, dom har världens godaste pommes!!
Svara med citat