Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-19, 18:13
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Kalimera på Karpathos

Citat:
Ursprungligen postat av pawik Visa inlägg
Det ser trevligt ut. På Booking.com verkar det dock som att det är nästan dubbelt så dyrt som t.ex. Regina mitt inne i Pigadia. Dessutom kostar frukost extra. En liten men dock frukost ingår på Regina.
Jag bodde på R där en vecka i juni. Då kostade rummen 25€, nu verkar de kosta 30€/dag. Kalimera kostar ca 50€ plus frukost.

/pawik
Det "Kalimera" som finnes på Booking.com ligger ikke i Pigadia, men et sted nær flyplassen, Pawik
Vi skal til Pigadia i oktober, helst ville jeg bo på "Roses", ovenfor taxitorget, billig og trivelig, vi har bodd der tidligere
- men det er ganske bratt opp dit og med "et par knær" jeg ønsker å ta hensyn til ser vi etter noe annet i høst.

Masse her i Forumet har bodd på Kalimera ( i Pigadia) og jeg tror det er et sted som passer oss, enkelt m/ fin utsikt og god beliggenhet

Men det har ( hittil) vist seg umulig å få tak i et telefonnr dit, jeg har jobbet endel med saken.
Fikk vite av Masse at de reiste med Airtours, mailet dem og fikk svar
m e d telefonnr , men da jeg ringte kom jeg til "feil Kalimera", til stedet nær flyplassen.

Kontaktet Airtours igjen og fikk vite at det ikke var resepsjon på "Kalimera" i Pigadia, at de ikke hadde noe telefonnr dit - hvordan er det mulig når de har gjester der ...

Foreløpig har jeg gitt opp, men om noen som er så godt kjent i Pigadia at de kjenner eieren / kan skaffe tlfnr er det fint

- hvor ligger Regina, Pawik? - jeg vet det er inne i byen, men hvordan er beliggenheten, bratt dit og eller ?
Svara med citat