...Riitta å Leif träffade Tommy på Pelagos igår,har jag fått reda på....Och idag fick jag sms där det satts och dracks iste på La Corte och Leif skulle gå och barbera sej hos Evelyn.Vädret var/är perfekt med lagom bris,enligt Riitta.
Ringde(och väckte?) Chronis och Pelagos har många gäster,sa han samt att den värsta värmen var över och så pinglade jag Maria Diakidis på Zephyros,men hon ska med sönerna till Cypern på söndag,så dom missar jag denna gången....hennes make Andreas fyller år idag,så kanske kan vi fira det när jag kommer ner.....men han blir nokk firad av Samuelssons och Tommy m.fl....

Vad beträffar reseförberedelser, jag har äntligen HITTAT Kvibille Lagrad (14mån)Prästost på Wallinders i Karlstad, men hann per mc med diverse andra affärer i Kallsta innan dess, så nu har jag väl totalt fem-sex halvkilosbitar prästost....

.Nåväl, efter packandet, så ser jag väl om jag kan ta med allihop....

Annars får jag väl ge de ostar som blir över till grannarna....

Hedvig är nu partiellt städad,men inte täckt, men det är ju egentligen ingen stress, resten kan ju fixas när jag kommer hem....Hela lördan ligger framför mej, och vi åker mot Örebro vid tvåtiden på söndag, så man behöver inte gå upp i ottan.....
Böcker är fixade och allt verkar (misstänkt) ok.....
Så enkelt brukar reseförberedelserna INTE vara,vanligtvis.....så jag spänner mej och väntar på att nåt katastrofalt ska hända.....