Sv: Mikke till Karpathos i september...;-D
...SnaellOlle kom och haemtade mej och vips var vi i Orebro.....och planet gick faktiskt TIDIGARE, for alla hade kommit och da vaer det vael ingen id'e att vaenta....Vi landade pa Rhodos ungefaer en halvtimme tidigare aen vaentat och jag letade reda pa en baenk. Olympic's kontor var staengt,sa nan biljett till Karpathos fick jag vid ankomsten. Det aer ju alltid liv och rorelse paa en flygplats, men som tur var hade jag med mej oronproppar. Sen traeffade jag en trevlig italiensk dam med make, och daer forsvann det flera timmar... Jag fick en tuff faellkniv av dom och en halv flaska olivolja....Sen traeffade jag en skojig rysk dam som heller inte kunde engelska, men det gick raett bra att kommunicera aenda.....Det blev alltsa inte sa mycket sova, som ni kanske forstar.....Klockan sju kopte jag biljett och kl 9 flog vi till Karpathos och snaella Manolis motte mej. Nu sitter jag pa Zephyros och har traeffat Tommy och en del andra. For tillfaellet ska jag bo pa Florida Studios och nu ska jag fa nyckel....
|