Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-14, 16:46
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mikke till Karpathos i september...;-D

Fredag 14.
Elektriciteten forsvann och kom inte tillbaka, iallafall uppe hos mej pa Florida Studios...Alltsa fick det bli en dito hos Nena, mittemot Constantinos Palace......Framhjulet pa cykeln jag lanar var halvtomt, sa jag lanade en scooter av Vasilis och stack upp till Yannis stora verkstad i Vroutsas och kopte en ny for 3 euro.Sen fortsatte jag till Amopi, for daer skulle Thomas och Bingan vara, nanstans.....men forst tittade jag in pa MillionDollarBikes, eller varom heter, och haelsade pa killen daer....Sen messade jag svenskarna, och dom var prexxist i naerheten...
Blasten har avtagit, sa nu aer det som vanligt, ungefaer.....Nu ska jag till Vasilis och saetta in innerslangen och laemna tillbaka scootern.....Alltsa, inga storre aventur idag....Jo, jag glomde beraetta att Rolf Overstrom kom forbi Florida Studios i morse,det var trevligt med besok.
I Amopi sa sag jag English Jon's senaste projekt, en karpatisk vaederkvarn.Den var mycket snyggare nu med stenar pa utsidan......sa jag akte dit for att se om Jonathan var daer, men det var han inte, utan tre killar som lyfte upp stenar for att gora klart taket.....Den kommer att bli en riktig prydnad naer vingarna kommer pa och naer dom ror sej i vinden....
Svara med citat