Ämne: Full fart
Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-24, 08:13
Monica Ps avatar
Monica P Monica P är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Full fart

Inte båtflykting, nej, såna kommer allt FRÅN Turkiet TILL Grekland, det är en tragisk historia.

Nej, jag hör till lyxöverklassen som har råd att åka på lustfärd bara för attt handla och roa mig. Det har anordnats en tredagars tur med båt till Turgutreis och buss till Bodrum, två övernattningar, frukost, lunch och middag, alla drycker ingår till kl 24, hamam, ...allt enligt reklambladet. Allt för 150 €

Enligt samma blad ingår även detta: Fitness, beach volley ,tabletennis och umbrella och en del annat. Vill man pröva klätterväggen får man nog betala, så det bryr jag mig inte om.

Sälvklart ska vi gå till bazaren också, fattas bara, men jag har just inget behov av grejor så det får väl bli loukoum och sånt. Jag vet att det är en rad andra tanter som kommer med, frågan är om jag ska gå ihop med tantgruppen eller göra mig en egen liten tur.

På tal om Turgutreis så kommer det en jätteregatta därifrån i morgon, som går till turkiska och grekiska hamnar , fest på stan hör till.

Ni tror väl inte att vi vanliga människor har något emot Turkiet? Det är storpolitikerna som har invändningar, kanske dom vet mer än vanligt folk.

Senast redigerad av Monica P den 2012-10-24 klockan 08:20.
Svara med citat