Citat:
Ursprungligen postat av laero
Kabinanställda:
Ryanair: 10.000-13.000 kr efter skatt (plus provision på försäljning ombord).
|
Då lär man ju få bra service om man börjar med att handla in ett par bira?
Citat:
Ursprungligen postat av Masse
Men jag har också intryck av att maskinerna som man flyger med börjar på bred front att närma sig "bäst-före-datum". Funderingen som jag har är då ............ hur klarar man att ovanpå en "kostnads-kris" också hantera en "investerings-kris" framöver? Misstänker att det kommer att krävas en hel del av det man kallar "risk-kapital" inom kort.
|
De beställningar som är gjorda hos Airbus ligger kvar. Dessutom är finansieringen kirrad till detta. Nu är det ju inte så att man åker ner till Tolouse och säger att man vill ha 20 st A320 och slänger fram Visakortet. Jag läste någonstans om hur det hela går till och det var omständiga sätt man hanterade finansieringen på, och det leasas till höger å vänster.