Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-06, 18:24
rickys avatar
ricky ricky är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005
Standard Sv: Sköna dagar i Nea Chora

Chania och även Nea Chora är en av mina absoluta favoriter i Grekland. Det blir ALLTID en Greklandssemester varje år varvat med lite olika vecko och helgresor.
04 var på Kreta för första gången då vi var i Rethymno. Denna stad har varit sambons favoritresmål om man har vridit om armen på henne för att avkräva en favorit. 05 var vi i Chania och denna stad har absolut varit min solklara favorit sedan dess. 08 återvände vi till Rethymno, och staden var fortfarande nr 1 hos sambon. i år återvände vi till Chania för andra gången och jag kan nöjt förklara att Chania har seglat upp på första plats hos sambon också (utan manipulation från mig). Jag fascineras fortfarande över att västra och östra Kreta är så olika, men det är en annan historia.
När jag bläddrade bland bilder på datorn så upptäckte jag stora förändringar i Chania jämfört 05 med 12. Dock så reflekterade jag inte över detta på plats, men mycket är rivet, ändrat och renoverat märker man när man jämför bilder.

Senast redigerad av ricky den 2012-12-06 klockan 18:27. Anledning: Usch vad dåligt jag skriver ser jag när jag läser det jag skrivit
Svara med citat