Visa ett inlägg
Gammal 2006-01-10, 16:10
Rubys avatar
Ruby Ruby är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Saknad finess

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet
Loggar ut från Kalimera menade jag - och det gör du ju ofta, om du inte tillhör de osynligt närvarande förståss
Nja, jag loggar faktiskt inte ut aktivt, dvs. jag trycker inte på "Logga ut", utan jag stänger bara webbläsaren. Så jag behöver inte logga in nästa gång jag vill gå in på forumet.

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet
Förut: om man loggade ut från forumet utan att välja 'Markera forum som lästa' så fanns alla inlägg kvar under 'Nya inlägg' när man loggade in nästa gång. Eftersom jag ibland loggar in men inte läser alla nya inlägg var det en möjlighet som jag ofta använde, alltså för att kunna läsa de nya inläggen vid senare tillfälle, ibland en annan dag. Den möjligheten hittar jag inte längre. Både under 'Dagens inlägg' och 'Nya inlägg' finns ju endast de inlägg som skrivits sedan man sist loggade in (eller - om man loggat in tidgare samma dag, det senaste dygnets inlägg under 'dagens'). Fattar du nu?
Det var nåt sånt jag gissade att du menade. Grejen är att jag inte kunde göra det du beskriver förut heller, så för mig är det ingen skillnad. Kan det möjligtvis bero på att jag inte loggar ut ordentligt?

Ruby
Svara med citat