Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-24, 22:08
Deias avatar
Deia Deia är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010
Standard Sv: Bagageavgift med flygstol!

Citat:
Ursprungligen postat av litentuva Visa inlägg
Du har upplyst - i flera trådar , flera gånger - först är det upplysning , sen upprepning och därefter - rub it in your Face och då reagerar folk , och kanske mest blir trötta...

Igen , no offense - engagemang är bra , men med rätt balans
I två trådar har jag påtalat SAS engagemang i denna smutsiga handel med primater. I tråden om Ryanair har jag också sagt att jag avslutat - lagt ner.
I båda trådarna tycker jag att jag bidragit med annat än just mina åsikter om SAS och andra flygbolag som är involverade i handeln med laboratoriedjur. Jag har delgivit mina erfarenheter om både bagage och flygningar med Ryanair - men det är tydligen inte tillräckligt. Inte rätt balans tydligen .

Jag har dock inte fått någon varning ifrån moderator så kanske att jag är på rätt sida om reglerna......
Oavsett så är det viktigare för mig att inte hundratal djur transporteras till en meningslös död under tortyrliknande förhållanden.....än om du tycker att jag upprepar detta, även om du blir trött av det. Det behöver nämligen upprepas!
Ok. Nu har jag sagt mitt när det gäller SAS och djurtransporter. Hoppas att någon lärt sig något. Det vet jag, för jag har även fått positiv feedback

Varken du eller Rujo, har faktiskt inte tillfört något i tråden som handlar om bagageavgifter, litentuva, utan bara gnäll - no offense

Deia

Senast redigerad av Deia den 2013-04-24 klockan 22:15.
Svara med citat