Citat:
Ursprungligen postat av Titti
Men snälla Mikke, nu är jag verkligen nyfiken på vad det är för en pippi. Har du fotograferat den? Kan du inte lägga in en bild?
Hej från Titti - fågelintresserad
|
Hej Titti !! Visst kan det publiceras bilder av The Black Pippi, men jag vet inte hur man gor, sa jag mailar bilderna till Janne naer jag kommer hem,d.v.s nu peau sondag, sa aer han nog snaell och puttar in dom.... Men det verkar vara nan sorts lokal anka, sa mycket har jag forstatt....
Nu sista dan, lordag 4 maj, pa Karpathos, och jag har tjakkat tval, raki och aer nu pa Zephyros for att haemta 1.5 liter av Andreas olivolja (syrahalt 0.3) pressad vid 28 grader,enligt uppgift. Inte for att jag personligen anvaender olivolja sa mycket, men det aer trevligt att ge bort i present.
Nu ska jag laemna tibax moppen till Thanasis, for fiolen fick han levererad for nagra timmar sen, och sen ska jag packa klart och staeda, for Chronis Panaretos haemtar mej utanfor Garden Villa...(vikken soorvis!!)
Solen skiner ,folk plaskar i poolen, temperaturen ligger runt 28 grader och det blaser bara lite....
Mikke