Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-30, 18:24
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Bilder från Girona

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Tack för den turen Lissi!

Otroligt fint! Det är inte klokt hur mycket det finns att se och göra. Girona hade jag inte ens hört talas om! De där husen vid kanalen såg helt fantastiska ut.
Girona hade inte vi heller hört talas om innan man läste att Ryan Air landade där med sina flyg från Skavsta till Barcelona. Fr o m 1 april i år flyger de Kalmar-Girona måndagar och fredagar. Från Girona åker man sen direktbuss till Barcelona, eller gör som vi stannar kvar i Girona med en busstransfer på 20 min.

Jag törs väl inte ens säga här att Ryan Air, de 2 flygningar vi gjort med dem i vår, har en personal som är bra mycket trevligare än den som de senaste flygningarna med SAS haft. Sköna skinnsäten och suverän service! Dessutom med 10 kg handbagage så kunde vi ta hem 5 flaskor gott spanskt Riojavin också! Flaskorna rymdes gott i våra väskor Jag har varit mycket skeptisk till RA tidigare, men beslöt att testa och bilda mig en egen uppfattning.

Citat:
Ursprungligen postat av Marianne Visa inlägg
Mycket fina bilder, Lisa! En härlig stad att vandra i, det får man verkligen känsla av, med vackra husfacader - och direktflyg från Kalmar - forstår att ni är nöjda!
Ja, tänk att det blev billigare för oss att göra denna flygtur må-fred inkl hotel än att åka med bil Kalmar-Lund med bensin, parkering och hotell fred-sö. Det är fel att det är så men det är det!

Lissi
Svara med citat