Ni var troligen på Aletri, ovanför bensinstationen, och en trappa upp, där jag jobbade de första veckorna efter att jag flyttat hit

Om det inte var på Aletri var ni på Nymfi ett par stenkast bort, i en ruskigt barnvänlig miljö där balkongerna är byggda av trästockar. Bara välj, båda ägarna är gifta med svenskor och tavernorna ligger ovanför huvudvägen.
//Kikh
Citat:
Ursprungligen postat av Inabo
Hej
Detta är inget svar på något inlägg utan även jag har en fråga om resturang i Agia Marina. När vi var där för tre år sedan så följde vi med ett annat resesällskap ut att äta en kväll men kommer inte ihåg vad resturangen heter. Tänkte jag kanske får hjälp med det här. Ägaren var iaf gift med en svenska och de hade bott i Göteborg (tror jag) tidigare. Så de pratade svenska. Det var en fin resturang på ovansidan av Agia marina men kommer inte ihåg vart riktigt. Man kunde sitta nere (mysig miljö) men man kunde också gå en trapp upp och sitta som på en "terass". Jag tror de även hade underhållning. Någon som kan hjälpa till? De hade mycket god mat då iaf....
|