Citat:
Ursprungligen postat av sjöborren
Masse, Elisabethk, Sunny12, Anki och Lissi ... Roligt att vi var där samtidigt. Många igenkännande bilder. Skulle kunnat vara vi som sitter till höger - vårt stambord - på Nautilos. Om det inte varit för vattenflaskan.
Hälsningar! Sjöborren.
|
Ha ha, visst är det stambordet, trots vattenflaskan. Även andra drycker fanns på bordet, men det gäller ju att välja rätt vinkel för fotot.
Citat:
Ursprungligen postat av Annki
Bättre sent än aldrig Masse  Tyvärr missade vi ju varann med någon vecka, men det kanske kommer fler tillfällen...... Fina bilder, och jätteroligt att få se lite av hur du upplevde Tilos. Tack för att du delade med dig!
Ann-Kristin 
|
Tack själv Annki! Du är en av flera som medverkade till att jag fick upp ögonen för Tilos.
Visst var vi några stycken som var där samtidigt. Några av er kom dock just när vi rest hem, då ni också hade en liten träff. Kanske träffar vi flera nästa gång vi är där. Såvitt jag förstår är det en hel del Kalimerianer på gång dit nu i september. Tyvärr har vi inte möjlighet att vara där då. Men vi önskar er alla en riktigt fin Tilos-vistelse.
Tack alla för era vänliga och uppskattande ord om mina bilder! Jag har en hel drös till. Får se om jag plockar ihop ett knippe till framöver, men utrymmet är ju inte obegränsat. (Kanske dags att rensa bland mina äldre album)

Masse