Sv: God mat i Agii Apostoli?
Ja, det er litt forskjellig hvordan vi opplever spisestedene. VI er ikke fornøyd med Andreas. Det har vært for lang ventetid der også, og sist fikk vi maten kald.
Venner av oss var på Pergola nå i juni, og var heller ikke fornøyd med servicen.
Ellers enig i at tavernaen på Telchinia er veldig koselig og de har god mat, selv om den vel ikke alltid er så gresk. Kjempekoselige folk i hvert fall.
Vi var litt skuffet over Flamingos når vi først kom oss dit. Min kleftiko var ikke mer enn ordinær.
Ela har vi også vært på, der syns jeg vel omgivelsene var det beste, selv om maten selvfølgelig heller ikke er dårlig.
Men VÅRT favorittsted i Chania er nå Strata. Maken til hyggelige gutter, god mat, ouzo så fort man setter seg, mammas hjemmebakte kake samt kjempekoselig der man sitter i den trange gata. Og det er billig - billigere enn de stedene vi bruker å gå til i Agii Apostoli og omegn.
Så får jeg vel også nevne Green Apple som ligger ved kirken. Serbiske Dragan serverer god mat i idylliske omgivelser. Kjempefint lunsjsted også.
I år blir det ikke Kreta, men kommer tilbake neste år.
Vennlig hilsen
Pelagia
|