Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-27, 21:28
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Senia i Naoussa, erfaring ?

Vi er 5 voksne damer som har bestilt den store leiligheten/Suite beregnet for opp til 6 personer på Senia hotel i Naoussa.

Nå som det nærmer seg er jeg litt i tvil da jeg har på følelsen av at balkongen er liten. jeg var innom og prøvde å få en titt i sommer, men leiligheten var opptatt så fikk ikke se. Men leiligheten hadde to balkonger, den ene mot trappen som gikk ned til basseng og bar ( mørk og under tak).. og da den andre helt på enden av bygningen ved trappen og med utsikt ut mot sjøen. mener å huske at det var den laveste leiligheten m balkong.
Synes å huske at balkongen så liten ut, men studerte den egentlig ikke...
Bilder er misvisende da de viser samme bilder for helt forskjellige boenheter.

Har prøvd å sende mail, spurt om str. på balkong og om han Theo kanskje kan sende et bilde... Men han/de svarer ikke..

I følge nettsiden dems så har de bare en slik leilighet, men der står det også at den er ledig i " vår" periode... jeg har bestilt gjennom booking.com.

Vet du Janne har vært der flere ganger... noen som helst kjennskap til denne leiligheten/suiten?

Eller er det andre her som har bodd der og kan fortelle noe...

Leiligheten er svindyr, mere enn hva jeg normalt betaler for å bo...! Fristende og finne noe annet... i allefall om dem ikke en gang gidder å svare.

Hara studios rett over veien koster akkurat halvparten... dog uten frokost...og den skulle visst være veldig bra.

Noen som anbefaler dette stedet?? Svaret jeg fikk på et annet spørsmål i en mail i Januar var ganske arrogant..
Svara med citat