Visa ett inlägg
Gammal 2006-01-22, 21:10
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Karpathos med tonåringar?

Jeg er ganske sikker på at du ikke vil oppleve innkastere som sliter og drar i ungene dine på Karpathos! De er altfor høflige, snille og ordentlige til å gjøre sånt der!
Jeg har vært 5 ganger på Karpathos. Første gangen bodde jeg i byen, på Panorama, de andre gangene har vi bodd i Amopi, en gang på Argo, 2 ganger på Aegean Village og en gang på Lakki. Skal bo på Lakki til sommeren også. Jeg liker Amopi veldig godt (som du kanskje
skjønner!),men mange syns det blir for stille der. Men det er ihvertfall kjempefine strender der, og flere tavernaer og restauranter med god mat. Du blir IKKE vekket av trafikkstøy om morgenen, for å si det sånn... Og det er bare noen kilometer inn til Pigadia, og enkelt å få tak i drosje. Personlig ville jeg ikke ha bodd i Lefkos. Tror det er 3 mil inn til Pigadia, og det virker stillere der enn i Amopi. Men det er vakkert der, absolutt. Jeg syns det er bedre å leie en bil og ta en dagstur dit. Men, som sagt tidligere, smaken er forskjellig. For meg er Amopi paradis, for andre er det det ikke.
2 uker er veldig fint, da rekker man både å slappe av og å kjøre litt rundt.
Tror nok tenåringene dine kommer til å trives!

Senast redigerad av inkfish den 2006-01-22 klockan 21:14. Anledning: För långt citat
Svara med citat