Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-07, 23:23
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hotell på Santorini

Honeymoon ligger i Perivolos og IKKE i Perissa..ganske stor forskjell , ikke store avstanden, men området rundt er svært forskjellig...

I Perivolos er det en lang vei langs stranden med barer og restauranter.. + noen hoteller innimellom disse (ingen butikker bortsett fra et par små supermarkeder)
Bakenfor denne veien m restaurater og hoteller liggerflere mindre veier.. og en del små kryssende veier...her er det jorder, enkelte små hoteller og private bolighus.
Ingen ting å gå å se på om kveldene...

Som transferhotell eller overnatting for et par netter er det ok, men en uke hadde ikke jeg orket å bo der..., men vet at andre elsker å bo der så her er smaken forskjellig Men så lenge du vet sånn nogenlunde hva som møter deg så blir man ikke skuffet over området... og kan heller hende det var bedre enn du trodde

Men personlig ble jeg veldig skuffet etter å ha hørt alle superlativer her i flere år Kanskje forde jeg reiste alene... det krever at det er noe i nærheten som man kan titte på om kveldene når man rusler rundt det føles ukonfertabelt å gå alene langs en vei med bare spisesteder og barer..
Så altså...mitt syn kan være noe farget av det.

Svømmepasenget er forøvrig så lite at du knapt kan ta tre-fire svømmetak...
Men verskapet er det ikke antagelig ikke noe å si på.. det er belligenheten og området rundtjeg ikke likte og følelsen av å sitte på utstilling når man satt på terassen...rett ved veien
+ at verskapet ikke var veldig imøtekommende til meg, men så de hadde en veldig god tone med enkelte andre.

Det er jo ikke noe i veien for å teste en natt ellet to så kan dere jo gjøre opp deres egen mening..

Senast redigerad av Ia den 2014-01-08 klockan 00:02.
Svara med citat