Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-13, 12:55
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: Pireus-Amorgos

Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
Imorgon är jag solo, Yanna åker som sagt hem tidigt på morgonen, vi har haft en trevlig vecka tillsammans, med många skratt och trevliga upplevelser!
TACK, igen Yanna för gemenskapen!!

Sunny
Ja, vi har verkligen haft trevligt och höjdpunkterna var förståss bilutflykterna och den till Egiali gör att jag ger Egiali många fler poäng än jag gett tidigare, då Katapola varit min favoritby. Nu får dom samma betyg av mig. När/om jag åker till Amorgos igen, så ska jag bo i båda byarna.
TACK själv, Sunny, utan dig hade jag inte sett så mycket utan bil. Det gick ju ingen buss heller, så jag hade ju fastnat i Katapola!
TUSEN TACK, Sunny!!!

Jag hade en låååång hemresa, med några timmar att spendera på Naxos och Santorini (hamnen), men jag tyckte tiden ändå gick fort, just pga alla stopp. Båtresan Santorini-Heraklio var det grov sjö och några mådde inte tip-top, men jag klarade mig bra. Båten blev försenad, så jag hann inte med 8-bussen Till Rethymno och fick ta 9-bussen...seeegt i sista stoppet. Åkte från Amorgos kl 6 på morgonen och var hemma 22:30.

Jag hoppas du får många underbara dagar på Amorgos, ska följa dig hela vägen! KRAM!

Yanna
Svara med citat