Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-15, 16:35
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: GRATTIS KALIMERA 17 ÅR!

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet Visa inlägg
Det skulle vara intressant att veta hur många timmar folk sammanlagt har häckat här under de 17 åren!
Ja, verkligen!

Här kan ni som inte läst storyn om Kalimera göra det.

Jag hade tänkt skriva lite mer i år, men hittade tyvärr inte bilderna. I begynnelsen fanns det ingen kommunikation mellan besökarna, det var bara jag som hade kontakt med folk. (Forum existerade inte på samma sätt som idag.) För att råda bot på det uppmanade jag alla att skicka vykort till mig från Grekland. Något som många faktiskt hörsammade. Varje gång jag fick ett vykort skannade jag in det, skrev av texten som stod på baksidan, och la ut allt på Kalimera. Det kunde exempelvis vara ett vykort från Naxos med texten:

Hej Kalimera, idag har vi kört till stränder väster om Naxos stad. Hur fint som helst. I morgon åker vi vidare till Amorgos. Vi har det jättebra! Yamas!

Sådana vykort la jag ut på Kalimera i början. Det roliga – idag – är att vykorten oftast kom fram långt efter att de som skickade dem hade kommit hem.

Stort tack till för hurrarop, och för att ni alla har bidragit till Kalimeras höga ålder!
Svara med citat