Citat:
Ursprungligen postat av inkfish
Postens app Riktiga vykort! Så jäkla bra. Jag har haft den sedan den var ny, nu finns det konkurrenter också.
Jag tar en selfie med havet i bakgrunden och skickar den elektroniskt via appen. Gör jag det före kl 16 så har mamma den som fint pappersvykort i brevlådan dagen därpå. Oslagbart, för bara 19 spänn!
|
Instämmer! En toppenbra app som fr o m i år har ersatt de vanliga vykort som vi skickar till barn, barnbarn, bästa vänner mfl. Brukar bli 10-15 st per resa. Därför förköper vi 20 st åt gången. Priset blir då 14 kr/st inkl porto för ett jättefint vykort i A5 som ju som sagt kommer fram dagen efter vi skickat det. Och de man inte förbrukar ligger kvar i en pott tills nästa gång man reser.
Det blir mycket roligare eftersom det är ens egna foton som används. Mera personligt. Genom att använda bilder som jag tagit med den vanliga digitalkameran och sedan lägga över dem till iPad och köra dem i RiktigaVykortAppen så blir det väldigt bra kvalité på vykorten dessutom.
Hade inte en aning om att det var du Janne som var skaparen av denna smarta grej.

Men jag är föga överraskad. Du tycks ju vara en rackarns kreativ kille. Snyggt jobbat!

Masse