Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-06, 19:17
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Reser ensam denna gången...

Citat:
Ursprungligen postat av Ia Visa inlägg
Det var jo ikke snakk om hver kveld.... jeg sa noen kvelder...

Men det er som du sier, vi er alle forskjellige... Enkelte kvelder synes jeg det er deilig å ikke gå ut om kvelden, bare sitte å slappe av på balkongen, men dette er jo noen kvelder i løpet av en treukers-periode... da spiser jeg sen lunsj... og har aldri følt meg ensom eller alene verken til lunsj eller middag... det er heller det at jeg lett føler meg ukomfertabel om jeg føler at folk iakttar meg...
Jeg er normalt ganske sjenert av meg, så ting som er "bare-bare" for noen trenger ikke å være "bare-bare" for andre ... men det hindrer meg heldigvis ikke i å reise alene

Å skrive kort er også en fin syssel når man sitter og venter på maten
Sorry, jag läste lite slarvigt ..jag kan också sitta på balkongen enstaka kvällar under mina semesterveckor, särskilt då jag varit ut på någon lång vandring..då orkar jag inte gå ut sent på kvällen..då blir det en sen lunch och lite gott vin på balkongen...det är njutning det också!!

Men försöker vara så social som möjligt när jag känner för det...det är ju också en alldeles speciell stämning när man går ut lite senare om kvällarna!

Sunny
Svara med citat