Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-26, 12:39
Celbes avatar
Celbe Celbe är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Virginia Pension

Virginia Pension ligger inte på "krypgatan" (däremot är det inte speciellt långt dit) utan det ligger i samma lilla gränd som Lissis favorittaverna "Sjöjungfrun" (just nu hittar jag inte vad det heter på grekiska )). Nedanför denna taverna ligger det två matställen till, Michalis och det andra vet jag inte vad det heter. Tar du ett steg ut från pensionen är du på tavernan. Rummen på första våningen har ingen balkong men däremot är det möjligt att övriga har det. Sjöjungfrun brukar ha en markis över borden som står i denna gränd så vi har faktiskt inte funderat på hur det ser ut "uppåt".

Stoj och stim skulle jag inte säga att det är här men däremot sedvanliga ljud från tavernor och så är det en del folk som bara passerar genom. Lissi kan nog mer svara på hur det är i september för jag har bara varit där i juni tre gånger.

Virginia har på två ställen till i Tinos stad, Virginia Studios där vi bodde 5 nätter i slutet av juni (utmärkt, lugnt läge men nära till precis allt) och Virginia Rooms.

Celbe
Svara med citat