Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-02, 08:56
elisabethk elisabethk är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2007
Standard Sv: På plats på Tilos

Hej!
Jag har inga problem att träna i värme. Här på Tilos har jag samma morgonrutiner som hemma, springer på morgonen, här sticker jag iväg när jag sett soluppgången som nu är vid 06.40, den missar jag inte här. Underbart att jogga längst hamnpromenaden och säga kalimera till morgonpigga ortsbor samt vinka till Maggi sol njuter på sin balkong på Eleni (eller hur Maggi). Efter brödinköp och långfrukost blir det vandring, igår varder väldigt varmt men har man bara vatten med sig så är det inga problem. Högt uppe fläktar det mer än på en solstol vid stranden. Tillbaka vid 13-14 tiden oftast, eller i alla fall där,det finns någon god lunch att inta.
Mycket vatten med, då är inte värmen nåt problem, idag blir det ännu varmare känns det som. Maken ska få låna cykel av en snäll engelskman Ian som vi lärt känna, vi ska hämta den nu. Då cyklar han o jag vandrar, sen träffas vi under "resans" gång.
Återkommer med vart färden gick.
Middagen i går blev på taket på Gorgona, trots 4:e gången på ön var det första gången där. Helt underbar Moussaka, den bästa jag ätit.
Mvh
ElisabethK
Svara med citat