Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-09, 10:48
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mot Karpathos i april.......

Lordag 9:e maj....
Igar var det som sagt forsta kvaellen pa Pelagos, och det var som vaentat smockfullt...Fin staemning och Florios har en ny bouzouki, Mimis son Vasilis spelade en hel del och dessutom var det en klaemmig dragspelare fran Kreta daer, sa musiken var i toppklass....Det dansades en del dessutom och en hel massa maenniskor som man kaenner.....Blev kvar daer till ett ungefaer, sen hem och knoppa. ....Grovpackandet gjorde jag innan Pelagos, sa i morse gick jag motvilligt upp vid atta och gjorde iordning resten....Det blaste sa mycket att frukosten fick intas inomhus, och sa kom Minas och grejade med gardinerna, sa vi fick s.a.s dela pa bordet, haha.....
Nu har jag farit runt och gjort lite aerenden, sagt hej deau till en och annan och sitter nu pa Zephyros.....Jag har vaegt mina ryggor och ligger vael nat gram under graensen....Men lite forsvinner vael pa Rhodos.....
Planet gar 14.45 och jag blir haemtad ca 13.00 vid AutoMotoCenter av Marja-Liisa och Lasse, som snaellt nog kor mej till flygplatsen,och sa kan jag laemna scootern ocksa. Denna gang lade jag hjaelmen i en av mina kassar, som nu star saekert till naesta gang nere i kaellarn pa Garden Villa.....
Over and out for now,
Mikke
p.s Janne, jag skickar dej bilder naer jag kommer te Schverje...d.s
Svara med citat